Vážení manažeři,
děkujeme za podněty v diskuzi na téma hráči a případné změny.
Jelikož nechci, aby to zapadlo jen někde v diskuzi pod článkem, dovolím si diskuzi rozvinout formou článku a vytáhnout některé zajímavé body.
Berte to prosím jako můj příspěvek do diskuze, neříkám tím, že to tak bude.

Zlepšování hráčů v zápase
Za mně ANO. Hráč se může zlepšovat o tisíciny  a setiny za každou akci kterou v zápase provede.
Příklad - hráč vystřelí na bránu - střela + 0,01.Boj o míč - podle místa kde k souboji došlo O+U + 0,0x atd.
Podobný systém by byl nasazen pro všechny atributy.
Tímto systémem by hráč byl vytrénován přesně na pozici, kam ho nasadíte. Přírůstek by nesměl být větší než základní přírůstek z tréninku. Ale mohl by kompenzovat nižší trénink v případě, že hráč hraje zápas.
Také bych se nebránil tomu, aby tento přírůstek byl nezávislý na potenciálu, takže pro slabší hráče by zápas mohl být výhodnější než jen být zařazen kdesi hluboko v záložce kádr a několik sezón trénovat a stát se podprůměrným.

Trošku tím nakousnu i další téma, které se objeví v příštím článku - herní módy. Připravuji herní mód Tréninkový zápas (rozdělíte hráče na dva týmy a v rozlišovacích dresech spolu odehrají zápas, kdykoliv během dne manažer bude chtít). Tím si nejen vyzkoušíte taktiku, ale možná by se to dalo nějak spojit i s přírůstkem skillů ? Možná to i vyřešit tak, že hráči, kteří takový zápas odehrají poté již netrénovali "standartně" a měli přírůstek pouze z tohoto zápasu.
 

Zrychlený zisk zkušeností v mladším věku - líbí se mi to, spolu se zlepšováním hráčů v zápase by to nutilo nasazovat hráče do zápasů i v nižším věku.

Odchod hráčů do důchodu v určitém věku - nutnost, sice nerealistické, ale bohužel nutné pro obrat hráčů.

Talent na některý ze skillů - jak by byl manažer informován o tomto talentu ? Vypozorovat (nejtěžší varianta) , automaticky oznámit (easy varianta), nebo mít nějakého skauta (střední varianta) ? Bojím se toho, že to bude hodně náročný prvek pro manažera toto zjistit.

To je za mně prozatím vše.